Czy pozycjonowanie jest ważne dla e-biznesu?

Prowadząc już swój własny mały biznes internetowy możemy się zastanawiać, co zrobić by był jak najlepiej rozpoznawalny. To trudne i bardzo często zadawane pytanie. Często za mało czasu poświęcamy mu przed założeniem działalności, a przez to nie umiemy później w odpowiedni sposób zadziałać. Jedną z często spotykanych praktyk, w promowaniu wszelkiego rodzaju e-biznesu, jest pozycjonowanie. To pojęcie zawiera w sobie tak wiele różnych informacji, że często nawet nie umiemy zrozumieć, o co w nim chodzi. Zastanówmy się, więc chwilę nad dostępnymi metodami pozycjonowania. Jednym z nich jest oczywiście wykupienie pakietu pozycjonującego w agencji reklamowej. To najprostszy sposób, ponieważ naszym sklepem, portalem, czy stroną zajmą się profesjonaliści. Jest jednak pewien problem. Jest to także najdroższe działanie. Opłacenie abonamentu pozycjonowania w firmie, może równać się comiesięcznemu kosztowi na poziomie nawet 1000zł. Nie każdy z nas jest gotowy na podjęcie takich zobowiązań. Jest jednak jeszcze inny sposób pozycjonowania. Chodzi o to, co przy poświęceniu odpowiedniego czasu, możemy zrobić sami. Jedną z metod jest zakładanie profili swojej działalności, na różnego rodzaju portalach, zaczynając na Facebooku, a kończąc na branżowych platformach. Pamiętajmy, że nasze działania mają wielki sens, bo pozwolą znaleźć nam grono odbiorców.

Both comments and pings are currently closed.