Kontakt z klientem sklepu internetowego

W sklepie internetowym bardzo ważna jest odpowiednio przygotowana oferta, wyraźne ceny, sposób dokonywania zakupów i odbierania dostawy. Jednak jest też coś, co wpływa na renomę sklepu, jego wiarygodność i zaufanie. Chodzi mianowicie o dane kontaktowe. Zwłaszcza, jeśli sklep internetowy został dopiero, co założony, one powinny się w nim znaleźć w pierwszej kolejności. Chodzi oczywiście o adres siedziby, imię i nazwisko osoby, z którą można się skontaktować, numer telefonu, adres email i bardzo popularne numery komunikatorów, takich jak gadu-gadu, czy skype. Jest to bardzo ważny element, który powinien się znaleźć w każdym sklepie. Dajemy w ten sposób szansę naszym klientom na dowiedzenie się czegoś więcej o naszych produktach lub o samym sklepie. Poza tym, jeśli sklep został niedawno założony to bardzo łatwo w nim o błędy. Podanie danych kontaktowych pozwoli klientom na ich zweryfikowanie i poinformowanie właściciela o nieprawidłowościach. Dlatego bardzo ważne jest, by regularnie sprawdzać telefon, pocztę email i komunikatory. Klienci nie lubią płacić za takie kontaktowanie się ze sprzedawcami, dlatego zdecydowanie częściej posłużą się pocztą elektroniczną i komunikatorami niż telefonem, by zadzwonić. Ewentualnie mogą jeszcze napisać smsa. Robią tak zazwyczaj ludzie młodzi. Natomiast starsi wolą osobistą rozmowę.

Both comments and pings are currently closed.