Przykłady porównywarek cen

Kupując w Internecie nie zwracamy uwagi tylko na wygląd produktu na zdjęciu. Staramy się jak najlepiej poznać proponującego produkt i samą ofertę. Od jakiegoś czasu bardzo w tym zadaniu pomagają nam porównywarki cenowe. To ciekawy sposób na e-biznes, ponieważ coraz więcej ludzi chce z nich korzystać, a co za tym idzie ogromna ilość sklepów, podąża za tym głosem i stara się o miejsce na takich platformach. Ze strony sprzedających jest to wspaniały sposób na pozycjonowanie. Ich marka jest coraz lepiej znana, a produkt porównywany z innymi. W tym momencie najniższa i najwyższa cena cieszy się największą popularnością, bo świadczy o pewnej niezwykłości produktu. Jakie znamy porównywarki cen? Najbardziej znany jest skąpiec. To porównywarka, która pozwala na znalezienie praktycznie każdego produktu. Prosty i wygodny w użyciu, proponuje wygodną obsługę i pomoc dla klientów. Prawie zawsze znajdzie produkt, który chcemy porównywać. Skąpiec ma też największą liczbę współpracujących sklepów. Jest jednak także chociażby porównywarka cen Okazja. Ta zbudowana jest w bardzo podobny sposób. Ma jednak trochę mniej wyrobioną renomę i ciut mniejszą bazę klientów, co jednak ważne proponuje lepsze warunki współpracy dla wystawiających się na platformie sklepów. Jest jeszcze wiele innych porównywarek, a każda z nich może pomóc nam w dokonaniu przemyślanego zakupu.

Both comments and pings are currently closed.