Promocja marki w Internecie

W Internecie jest dostępnych wiele stron internetowych z produktami czy usługami bardzo podobnymi czy wręcz dokładnie takimi samymi, jak oferta danej firmy. Ważne jest, aby tak zaprojektować kampanię marketingową, aby zaintrygować i zachęcić klientów do zapoznania się z ofertą danej firmy. Internauci bowiem są wyczuleni na punkcie wszelkiego zakłamania, fałszu i nieprawdy, którą bardzo szybko odkryją. Reklamy nie mogą być zbyt nachalne, bowiem niektóre z reklam w postaci np. pop-upów, są bardzo często blokowane, aby nie pojawiały się żadne wyskakujące okienka. Reklama nie może także utrudniać oglądania treści innych stron internetowych, muszą także się łatwo zamykać. Z kolei w przypadku newsletterów reklama powinna się dać ograniczyć do kilku najważniejszych kwestii. Agencje marketingowe, tworzące kontent do mediów elektronicznych, muszą tworzyć reklamy intrygujące. Dużo łatwiej internauci przyjmują reklamę czy promocję firmy w postaci rozmaitych konkursów – w tym przypadku klienci zostają zaangażowani do różnych działań, a konkursu nie traktują jako reklamę. Klienci także chętnie korzystają z możliwości programów lojalnościowych, pozwalających na gromadzenie punktów w zamian za dokonanie zakupów w określonych sklepach stacjonarnych i internetowych. To także warto wykorzystać, przystępując wraz z daną marką do jednego z programów, w których punkty będzie można wymienić na nagrody.

Both comments and pings are currently closed.